Atomium MAX 200 MGSB pro mechanické převodovky
Tribotechnický přípravek “Max MGSB”
Katalogové číslo 121250
Určení
Přípravek je určen pro ochranu před opotřebením, pro prodloužení životnosti
a na obnovu charakteristik mechanických řadicích převodových skříní, rozvodovek a převodovek nákladních automobilů a speciální techniky během standardního provozu.
Instrukce
Ošetření agregátu tribotechnickým přípravkem “MAX MGSB” se provádí jednorázově podle následujícího postupu:
1.
Ohřejte agregát na pracovní teplotu (standardní provoz).
2.
Vypněte motor.
3.
Pečlivě promíchejte obsah lahvičky tak, aby se usazenina na dně rozptýlila do celého obsahu kapaliny.
4.
Vlijte přípravek do standardního otvoru v agregátu pro plnění olejem podle výpočtu 10 ml na 1 litr oleje pro transmise.
5.
Ihned po přidání přípravku jezděte s automobilem po dobu 20-25 minut.
Po přidání přípravku je možné motor provozovat v běžném režimu.
Účinky
•
Ulehčuje řazení rychlostí
•
Snižuje hluk a vibrace
•
Zvyšuje doběh motoru
•
Chrání převodovou skříň
před opotřebením
Profylaktické účinky
•
Chrání agregáty před opotřebením
•
Snižuje ztráty při tření
•
Urychluje zaběhávání dílů
Obsah | 200 ml |
---|
Řada “Max”
Řada tribotechnických přípravků “Max” je určena pro ošetření dieselových motorů, ale také ostatních agregátů a uzlů nákladní dopravy a speciální techniky.
Přípravky “Atomium” pomáhají zajistit bezporuchovou činnost mechanizmů automobilů cestou vytvoření podmínek pro vytvoření ochranné kovové vrstvy na třecích dvojicích. Tato vrstva částečně obnovuje parametry a geometrii opotřebených dílů, optimalizuje vůle v třecích dvojicích, udržuje velké množství oleje. Vytváření struktury se děje díky využití specifických vlastností přírodního minerálu, který se během provozu nespotřebovává a stále udržuje pevnost ochranné vrstvy.
Výsledky působení přípravků řady “Max”:
Zvýšení výkonu a úspora paliva — přípravek pro motory s vnitřním spalováním “Max Engine” utěsňuje vůle ve skupině válců s písty a zvyšuje kompresi, “HPFP” normalizuje tlak u vstřikování, “MGSB” – ulehčuje činnost záběru zubů. Vše společně napomáhá ke zvýšení kvality hoření paliva, ke snížení ztrát při tření. Odpovídajícím způsobem zvyšuje výkon při současném snížení specifické spotřeby paliva.
Obnovení pracovních charakteristik — obnovení opotřebení optimalizuje třecí vůle, což vede ke zlepšení pracovních charakteristik agregátů až do nominálních hodnot.
Normalizace činnosti motoru — optimalizace třecích vůlí zabraňuje, aby se olej dostal do spalovací komory, snížení tlaku oleje, neúplnému spalování paliva. Toto vede ke snížení spotřeby oleje na propal, ke snížení kouřivosti a škodlivých výfuků, k obnově funkčních vlastností hydrokompenzátorů a k ostatním kladným účinkům pro motor.
Snížení hluků a vibrací — obnova geometrie a vyvážení dílů, těsnější mazací vrstva snižuje vibrace v motoru, převodových skříních, v diferenciálech a v převodovkách.
Prodloužení životnosti — ochranná vrstva značně snižuje intenzitu opotřebení nejvíce namáhaných třecích dílů, které určují životnost motoru a ostatních agregátů.
Poznámky
Nedoporučuje se používat při mechanických poškozeních dílů a uzlů. Přípravky jsou schopné regenerovat opotřebení třecích ploch, ale nejsou schopné opravit trhliny, velké vydroleniny, deformaci dílů nebo velmi silné opotřebení
Přípravky řady “Max” jsou kompatibilní s libovolnými typy paliv a olejů
Usazeniny na dně nádoby jsou základním pracovním prvkem přípravku řady “Max” – jsou to mikročástice minerálů. Je velmi důležité pečlivě protřepat obsah nádoby před jeho vlitím do olejového systému motoru. (Barva usazeniny se v závislosti na vyrobené partii může měnit od světle zelené do tmavě šedé až černé)
Předávkování při podání přípravku 1,5 krát není pro motor nebezpečná a nenarušuje jeho činnost
Tribopřípravek řady “Max” nemá vliv na charakteristiky a stav dílů z kompozitních materiálů, keramiky a technických pryžových výrobků.