Tribotechnícký přípravek “MGSB”
Katalogové číslo 121038
Určení
Přípravek je určen pro ochranu před opotřebením, prodloužení životnosti a obnovení charakteristik mechanických převodových skříní osobních
automobilů včetně robotizovaných převodovek
jakýchkoliv konstrukcí.
Instrukce
Ošetření mechanických a robotizovaných převodovek se provádí následovně:
1.
Pečlivě promíchejte lahvičku s přípravkem tak, aby se usazenina na dně rozptýlila
do celého obsahu kapaliny.
2.
Vlijte 1 lahvičku přípravku do převodové skříně přes otvor pro nalévání oleje
do agregátu.
3.
Nejpozději do 10 minut po přidání přípravku jezděte s automobilem po dobu
20-30 minut v režimu standardního provozu.
Ihned po ošetření je možné jezdit s automobilem v běžném režimu.
Pro dlouhodobou činnost převodovky bez poruchy se doporučuje použít přípravek “MGSB” po každé plánované výměně oleje pro transmise.
Účinky

Ulehčit řazení rychlostí

Snížit hluk a vibrace

Zvýšit doběh

Chránit převodovku před opotřebením

Katalogové číslo 121038
Výrobce Atomium
Záruka 24 měsíců
611 Kčs DPH
504,96 Kčbez DPH
Obsah 100 ml

Tribopřípravky pro uzly a agregáty

Řada produktů pro osobní automobily byla vyrobena společností “Atomium” pro obnovení, spolehlivou ochranu a prodloužení životnosti funkčnosti:

automatických a mechanických převodových skříní,

převodovek,

systémů hydraulických posilovačů řízení,

vysokotlakých palivových čerpadel.
Tribotechnický přípravek spolupůsobí přímo s kovovými povrchy kontaktních zón dílů uzlů
a mechanizmů. Účinek přípravku zahrnuje dvě etapy: očištění třecích povrchů od spáleného oleje, karbonu a oxidů a vytvoření nové ochranné struktury – pevnější a elastičtější.
Nová vrstva částečně obnovuje rozměry a geometrii opotřebených dílů, optimalizuje vůle
v třecích dvojicích a udržuje větší množství oleje. Vytváření vrstvy probíhá do té doby,
než se teplota, tlak, vibrace a ostatní parametry dostanou do optimálního stavu.
Použití přípravků má řadu kladných účinků:
V automatických a mechanických převodových skříních, v převodovkách

Ulehčení řazení rychlostí — díky optimalizaci vůlí a snížení ztrát při tření značně zvyšuje plynulost při řazení rychlostí MGSB a AGSB. Kromě toho, zpevnění vůlí v olejovém čerpadle AGSB zajišťuje nominální tlak oleje, což také snižuje pravděpodobnost, že se objeví rázy a trhání při řazení rychlostí.

Snížení hluku a vibrací — zpevnění vůlí a regenerace ložisek značně snižuje hluk
a vibrace při činnosti převodovky.

Zvýšení doběhu — díky ochranné struktuře, která udržuje hutnější olejovou vrstvu na povrchu dílů, automobil v neutrálním zařazení ztrácí daleko méně kinetickou energii na překonání třecího odporu.

Prodloužení životnosti — vrstva vytvořená na třecím povrchu a udržení hutného olejového filmu zásadně snižuje opotřebení a prodlužuje životnost agregátů.
U hydraulických posilovačů řízení
Ulehčení otáčení volantu – díky činnosti tribotechnického přípravku se regeneruje povrch (udržují se optimální vůle) třecích dílů rotorového nebo axiálního pístového čerpadla.
To dovoluje zvýšit pracovní tlak v systému do nominálních ukazatelů a odstranit zatížení z řízení.
U vysokotlakých palivových čerpadel
Zvýšení výkonu motoru – tribotechnický přípravek regeneruje pracovní charakteristiky a prodlužuje životnost řadových palivových čerpadel, rozváděcích palivových čerpadel, hlavních palivových čerpadel v systémech Common Rail, systémů “Čerpadlo – tryska”. Odstranění opotřebení a optimalizace vůlí v plunžrových dvojicích a ve sdružených dílech dočerpávacích čerpadel dovoluje zajistit potřebný výstupní tlak a výsledkem je kvalitní rozstřik paliva.
To zajišťuje zvýšení výkonu při současném snížení spotřeby paliva o 3-5%.
13
Snížení emisí škodlivých exhalací - díky zvýšení kvality spalování paliva se snižuje kouřivost a emise škodlivých exhalací opotřebených plynů spalovacích motorů u CO a CH až o 50%.
Poznámky

Nedoporučuje se používat při mechanických poškozeních dílů a uzlů, konkrétně
při prokluzování třecích spojek.

Usazeniny na dně nádoby jsou základním pracovním prvkem přípravků – jsou to mikročástice minerálů. Je velmi důležité pečlivě promíchat obsah lahviček před jejich použitím. (Barva usazeniny v závislosti na partii výrobku se může měnit od světle zelené po černou).

Předávkování při podání přípravku 1,5-2 krát není pro uzly a agregáty automobilů nebezpečné a neporušuje jejich činnost.

Přípravky nemají vliv na charakteristiky a stav dílů z kompozitních materiálů
a technických pryžových výrobků.

Přípravky jsou kompatibilní s libovolnými typy kapalin pro transmise.

Přípravek “HPS” je určen pro obnovení pracovních charakteristik a prodloužení životnosti hydraulických posilovačů řízení automobilů, které byly vyrobeny do roku 2000 a pro ošetření při vzniku příznaků poruchy hydraulických posilovačů řízení automobilů, které byly vyrobeny po roce 2000 s výjimkou značek Mercedes-Benz
a Range Rover.

Přípravek “AGSB” nespolupracuje s třecími spojkami převodovky, nemá vliv na jejich opotřebení a práceschopnost.