Tribotechnický přípravek “Max Engine”
Katalogové číslo 121243
Instrukce
Ošetření motoru se provádí v několika etapách. Přidání tribotechnického přípravku
“MAX Engine” se provádí podle následujícího postupu.
1.
Zahřejte motor na pracovní teplotu (standardní provoz).
2.
Vypněte motor.
3.
Pečlivě promíchejte obsah lahvičky tak, aby se usazenina na dně rozptýlila do celého objemu kapaliny.
4.
Vlijte přípravek do nalévacího otvoru motoru podle výpočtu 5 ml na 1 litr pracovního oleje (viz značka na etiketě).
5.
Ihned po přidání přípravku jezděte s autem po dobu 20-25minut v režimu standardního provozu.
Po přidání přípravku je motor možné provozovat v obvyklém režimu.
Určení
Přípravek je určen pro ochranu před opotřebením, prodloužení životnosti
a obnovení charakteristiky dieselových
motorů s pracovním objemem více jak
5 litrů (500 cm3) při standardním provozu.
Účinky

Zvýšení výkonu

Úspora paliva

Snížení propalu oleje

Snížení hluku

Snížení toxicity
a kouřivosti

Katalogové číslo 121243
Výrobce Atomium
Záruka 24 měsíců
1 940 Kčs DPH
1 603,31 Kčbez DPH
Obsah 200 ml

Řada “Max”

Řada tribotechnických přípravků “Max” je určena pro ošetření dieselových motorů, ale také ostatních agregátů a uzlů nákladní dopravy a speciální techniky.
Přípravky “Atomium” pomáhají zajistit bezporuchovou činnost mechanizmů automobilů cestou vytvoření podmínek pro vytvoření ochranné kovové vrstvy na třecích dvojicích.
Tato vrstva částečně obnovuje parametry a geometrii opotřebených dílů, optimalizuje vůle v třecích dvojicích, udržuje velké množství oleje. Vytváření struktury se děje díky využití specifických vlastností přírodního minerálu, který se během provozu nespotřebovává
a stále udržuje pevnost ochranné vrstvy.
Výsledky působení přípravků řady “Max”:

Zvýšení výkonu a úspora paliva — přípravek pro motory s vnitřním spalováním “Max Engine” utěsňuje vůle ve skupině válců s písty a zvyšuje kompresi, “HPFP” normalizuje tlak u vstřikování, “MGSB” – ulehčuje činnost záběru zubů. Vše společně napomáhá ke zvýšení kvality hoření paliva, ke snížení ztrát při tření. Odpovídajícím způsobem zvyšuje výkon při současném snížení specifické spotřeby paliva.

Obnovení pracovních charakteristik — obnovení opotřebení optimalizuje třecí vůle, což vede ke zlepšení pracovních charakteristik agregátů až do nominálních hodnot.

Normalizace činnosti motoru — optimalizace třecích vůlí zabraňuje, aby se olej dostal do spalovací komory, snížení tlaku oleje, neúplnému spalování paliva. Toto vede ke snížení spotřeby oleje na propal, ke snížení kouřivosti a škodlivých výfuků, k obnově funkčních vlastností hydrokompenzátorů a k ostatním kladným účinkům pro motor.

Snížení hluků a vibrací — obnova geometrie a vyvážení dílů, těsnější mazací vrstva snižuje vibrace v motoru, převodových skříních, v diferenciálech a v převodovkách.

Prodloužení životnosti — ochranná vrstva značně snižuje intenzitu opotřebení nejvíce namáhaných třecích dílů, které určují životnost motoru a ostatních agregátů.
Poznámky

Nedoporučuje se používat při mechanických poškozeních dílů a uzlů. Přípravky jsou schopné regenerovat opotřebení třecích ploch, ale nejsou schopné opravit trhliny, velké vydroleniny, deformaci dílů nebo velmi silné opotřebení

Přípravky řady “Max” jsou kompatibilní s libovolnými typy paliv a olejů

Usazeniny na dně nádoby jsou základním pracovním prvkem přípravku řady
“Max” – jsou to mikročástice minerálů. Je velmi důležité pečlivě protřepat obsah nádoby před jeho vlitím do olejového systému motoru. (Barva usazeniny se v závislosti na vyrobené partii může měnit od světle zelené do tmavě šedé až černé)

Předávkování při podání přípravku 1,5 krát není pro motor nebezpečná a nenarušuje jeho činnost

Tribopřípravek řady “Max” nemá vliv na charakteristiky a stav dílů z kompozitních materiálů, keramiky a technických pryžových výrobků.