Tribotechnický přípravek “Max HPFP”
Katalogové číslo 121267
Určení
Přípravek je určen pro obnovu pracovních charakteristik a prodloužení životnosti vysokotlakých palivových čerpadel dieselových motorů nákladní dopravy a speciální techniky:

řadových palivových čerpadel

rozváděcích palivových čerpadel

hlavních palivových čerpadel
v systémech COMMON RAIL

systémů “ČERPADLO – TRYSKA”
Instrukce
Ošetření vysokotlakého čerpadla se provádí ve dvou etapách. V každé etapě je třeba do palivové nádrže přidat přípravek “MAX HPFP” následovně:
1.
Pečlivě promíchejte lahvičku s přípravkem “MAX HPFP” tak, aby se usazenina na dně rozptýlila do celého objemu kapaliny.
2.
Před natankováním paliva přidejte do palivové nádrže obsah lahvičky.
3.
Do nádrže natankujte přibližně 200 litrů dieselového paliva. (U nádrží s menším objemem se řiďte dávkováním v poznámkách)
4.
Ihned po přidání přípravku je třeba začít pohyb a jezdit s automobilem po dobu
25-30 minut.
Dále je možné automobil používat v režimu standardního provozu.
Po najetí 2500-3000 kilometrů je třeba uskutečnit druhou etapu ošetření a opakovat celý postup.
Účinky

Obnovuje tlak

Snižuje hluk a vibrace řadových
a rozváděcích čerpadel

Zvyšuje výkon motoru

Snižuje spotřebu paliva

Snižuje emise škodlivých výfuků
u CO a CH až do 50%

Katalogové číslo 121267
Výrobce Atomium
Záruka 24 měsíců
1 608 Kčs DPH
1 328,93 Kčbez DPH
Obsah 200 ml

 Řada “Max” 

Řada tribotechnických přípravků “Max” je určena pro ošetření dieselových motorů, ale také ostatních agregátů a uzlů nákladní dopravy a speciální techniky. 

Přípravky “Atomium” pomáhají zajistit bezporuchovou činnost mechanizmů automobilů cestou vytvoření podmínek pro vytvoření ochranné kovové vrstvy na třecích dvojicích. Tato vrstva částečně obnovuje parametry a geometrii opotřebených dílů, optimalizuje vůle v třecích dvojicích, udržuje velké množství oleje. Vytváření struktury se děje díky využití specifických vlastností přírodního minerálu, který se během provozu nespotřebovává a stále udržuje pevnost ochranné vrstvy. 

Výsledky působení přípravků řady “Max”: 

                Zvýšení výkonu a úspora paliva — přípravek pro motory s vnitřním spalováním “Max Engine” utěsňuje vůle ve skupině válců s písty a zvyšuje kompresi, “HPFP” normalizuje tlak u vstřikování, “MGSB” – ulehčuje činnost záběru zubů. Vše společně napomáhá ke zvýšení kvality hoření paliva, ke snížení ztrát při tření. Odpovídajícím způsobem zvyšuje výkon při současném snížení specifické spotřeby paliva. 

                Obnovení pracovních charakteristik — obnovení opotřebení optimalizuje třecí vůle, což vede ke zlepšení pracovních charakteristik agregátů až do nominálních hodnot. 

                Normalizace činnosti motoru — optimalizace třecích vůlí zabraňuje, aby se olej dostal do spalovací komory, snížení tlaku oleje, neúplnému spalování paliva. Toto vede ke snížení spotřeby oleje na propal, ke snížení kouřivosti a škodlivých výfuků, k obnově funkčních vlastností hydrokompenzátorů a k ostatním kladným účinkům pro motor. 

                Snížení hluků a vibrací — obnova geometrie a vyvážení dílů, těsnější mazací vrstva snižuje vibrace v motoru, převodových skříních, v diferenciálech a v převodovkách. 

                Prodloužení životnosti — ochranná vrstva značně snižuje intenzitu opotřebení nejvíce namáhaných třecích dílů, které určují životnost motoru a ostatních agregátů. 

 

Poznámky 

                Nedoporučuje se používat při mechanických poškozeních dílů a uzlů. Přípravky jsou schopné regenerovat opotřebení třecích ploch, ale nejsou schopné opravit trhliny, velké vydroleniny, deformaci dílů nebo velmi silné opotřebení 

                Přípravky řady “Max” jsou kompatibilní s libovolnými typy paliv a olejů 

                Usazeniny na dně nádoby jsou základním pracovním prvkem přípravku řady “Max” – jsou to mikročástice minerálů. Je velmi důležité pečlivě protřepat obsah nádoby před jeho vlitím do olejového systému motoru. (Barva usazeniny se v závislosti na vyrobené partii může měnit od světle zelené do tmavě šedé až černé) 

                Předávkování při podání přípravku 1,5 krát není pro motor nebezpečná a nenarušuje jeho činnost 

                Tribopřípravek řady “Max” nemá vliv na charakteristiky a stav dílů z kompozitních materiálů, keramiky a technických pryžových výrobků.