Aditiva
Oleje, maziva, aditiva, kapalinyKromě zde uvedených aditiv prodáváme kompletní sortiment aditiv LIQUI MOLY. ZDE naleznete katalog. Katalogové číslo Liqui Moly, pravidla 4 místný číselný kód potom můžete zadat nahoru do hledacího okna s lupou a zjistíte, jestli produkt máme a kolik stojí.
GSP 250ml na 250L paliva 250ml pro 250L paliva
GSP - Green Shield Power zajistí pro Váš motor dokonalé hoření paliva a tím ochrání motor před sazemi, karbonem a jinými usazeninami. Motory přestanou spalovat olej, filtry pevných částic nebude třeba měnit.
GSP ve Vašem motoru:
Nyní nové balení!
SNIŽUJE SPOTŘEBU - 15% - až o tolik je spotřeba nižší.
ZVYŠUJE VÝKON - 8% - až o tolik je výkon vyšší.
SNIŽUJE EMISE - 90% - až o tolik jsou emise nižší.
SNIŽUJE KOUŘIVOST - 90% - až o tolik je kouřivost nižší.
Obsahuje 30% aditiva VIF pro absorbci vody z palivového systému!
GSP 250ml na 500L paliva 250ml pro 500L paliva
GSP - Green Shield Power zajistí pro Váš motor dokonalé hoření paliva a tím ochrání motor před sazemi, karbonem a jinými usazeninami. Motory přestanou spalovat olej, filtry pevných částic nebude třeba měnit.
GSP ve Vašem motoru:
SNIŽUJE SPOTŘEBU až o 15%
ZVYŠUJE VÝKON až o 8%
SNIŽUJE EMISE až o 90%
SNIŽUJE KOUŘIVOST až o 90%
Atomium Active Gasoline new pro benzínové motory
Tribotechnický přípravek “Active” (benzin)
Katalogové číslo 121137
Určení
Přípravek je určen pro ochranu před opotřebením
a zachování pracovních charakteristik benzinových
a plynových motorů osobních automobilů, které
najely méně než 50 000 kilometrů. Může se používat
pro motory se zvýšeným výkonem a turbo motory.
Úplné ošetření motoru se provádí podle následujícího schématu:
*
U nových automobilů se doporučuje ošetření po “nulové technické obsluze” (při ujetí 1000-2000 km od okamžiku zakoupení automobilu).
Instrukce
Ošetření motoru tribotechnickým přípravkem “Active” se provádí ve dvou etapách.
V každé etapě je třeba doplnit přípravek do motorového oleje v souladu s následujícím postupem.
1.
Zahřejte motor na pracovní teplotu (standardní provoz) a vypněte ho.
2.
Pečlivě promíchejte obsah lahvičky tak, aby se usazenina na dně rozptýlila do celého obsahu kapaliny.
3.
Vlijte 1 lahvičku přípravku do hrdla motoru pro nalévání oleje. (V případě, že objem olejového systému je větší jak 5 litrů, je třeba nalít dvě lahvičky přípravku).
4.
Ihned po přidání přípravku jezděte s automobilem po dobu 20-25 minut v režimu standardního provozu.
Po ukončení procedury je možné s automobilem jezdit v běžném režimu.
Atomium HPS pro posilovače řízení
Tribotechnický přípravek “HPS”
Katalogové číslo 121120
Určení
Přípravek je určen pro regeneraci pracovních charakteristik a prodloužení životnosti
hydraulického posilovače řízení automobilů,
které byly vyrobeny do roku 2000.
Instrukce
Ošetření hydraulického posilovače řízení se provádí následovně:
1.
Pečlivě promíchejte lahvičku s přípravkem tak, aby se usazeniny na dně rozptýlily po celém obsahu tekutiny.
2.
Do nádržky hydraulického posilovače přidejte přípravek „HPS“ podle výpočtu 30 ml přípravku na 1 l kapaliny posilovače řízení (viz značky na etiketě).
3.
Nejpozději do 10 minut po přidání přípravku je možné uskutečnit jízdu s automobilem po dobu 20-30 minut v režimu standardního provozu.
Pozor! Po ujetí 200 km je třeba provést výměnu kapaliny hydraulického posilovače řízení.
V případě, že se účinek neobjeví, připouští se opakované použití přípravku “HPS”.
1.
Promíchejte zbytek přípravku v lahvičce, aby se usazeniny rozptýlily do celého objemu kapaliny.
2.
Přidejte přípravek „HPS“ do nádržky hydraulického posilovače podle výpočtu 30 ml přípravku na 1 l kapaliny v hydraulickém posilovači řízení.
Účinky
•
Ulehčení otáčení volantu
•
Snížení hluku a vibrací
•
Prodloužení doby činnosti hydraulického posilovače
Atomium HPFP pro vysokotlakové palivové čerpadla
Tribotechnický přípravek “HPFP“
Katalogové číslo 121113
Určení
Přípravek je určen pro obnovu pracovních charakteristik
a prodloužení životnosti vysokotlakých palivových čerpadel dieselových motorů libovolné konstrukce:
řadových palivových čerpadel
rozváděcích palivových čerpadel
hlavních palivových čerpadel
(v systémech Common rail)
Instrukce
Ošetření vysokotlakého čerpadla se provádí následovně:
1. Pečlivě promíchejte lahvičku s přípravkem “HPFP” tak, aby se usazenina na dně rozptýlila do celého obsahu tekutiny.
2. Před natankováním paliva přidejte do palivové nádrže polovinu obsahu lahvičky (viz značka na etiketě).
3. Do celé nádrže natankujte dieselové palivo.
Ihned po přidání přípravku je automobil možné používat v režimu standardního provozu. Po ujetí 2000-2500 kilometrů je třeba postup opakovat:
4. Promíchejte zbytek přípravku “HPFP” v lahvičce, aby se usazenina rozptýlila do celého obsahu tekutiny.
5. Před natankováním paliva přidejte druhou polovinu lahvičky přípravku do palivové nádrže.
6. Natankujte plnou nádrž dieselovým palivem.
Poznámka
Přesné dávkování přípravku: 1 ml přípravku na 1 l paliva.
Účinky:
Obnovení tlaku
Snížení hluku a vibrací řadových
a rozváděcích palivových čerpadel
Zvýšení výkonu motoru
Snížení emisí škodlivých výfuků
u CO a CH až do 50%
Atomium MAX 200 Engine pro motory nad 8 L oleje
Tribotechnický přípravek “Max Engine”
Katalogové číslo 121243
Instrukce
Ošetření motoru se provádí v několika etapách. Přidání tribotechnického přípravku
“MAX Engine” se provádí podle následujícího postupu.
1.
Zahřejte motor na pracovní teplotu (standardní provoz).
2.
Vypněte motor.
3.
Pečlivě promíchejte obsah lahvičky tak, aby se usazenina na dně rozptýlila do celého objemu kapaliny.
4.
Vlijte přípravek do nalévacího otvoru motoru podle výpočtu 5 ml na 1 litr pracovního oleje (viz značka na etiketě).
5.
Ihned po přidání přípravku jezděte s autem po dobu 20-25minut v režimu standardního provozu.
Po přidání přípravku je motor možné provozovat v obvyklém režimu.
Určení
Přípravek je určen pro ochranu před opotřebením, prodloužení životnosti
a obnovení charakteristiky dieselových
motorů s pracovním objemem více jak
5 litrů (500 cm3) při standardním provozu.
Účinky
•
Zvýšení výkonu
•
Úspora paliva
•
Snížení propalu oleje
•
Snížení hluku
•
Snížení toxicity
a kouřivosti
Atomium MAX 200 HPFP pro vysokotlaká palivová čerpadla
Tribotechnický přípravek “Max HPFP”
Katalogové číslo 121267
Určení
Přípravek je určen pro obnovu pracovních charakteristik a prodloužení životnosti vysokotlakých palivových čerpadel dieselových motorů nákladní dopravy a speciální techniky:
•
řadových palivových čerpadel
•
rozváděcích palivových čerpadel
•
hlavních palivových čerpadel
v systémech COMMON RAIL
•
systémů “ČERPADLO – TRYSKA”
Instrukce
Ošetření vysokotlakého čerpadla se provádí ve dvou etapách. V každé etapě je třeba do palivové nádrže přidat přípravek “MAX HPFP” následovně:
1.
Pečlivě promíchejte lahvičku s přípravkem “MAX HPFP” tak, aby se usazenina na dně rozptýlila do celého objemu kapaliny.
2.
Před natankováním paliva přidejte do palivové nádrže obsah lahvičky.
3.
Do nádrže natankujte přibližně 200 litrů dieselového paliva. (U nádrží s menším objemem se řiďte dávkováním v poznámkách)
4.
Ihned po přidání přípravku je třeba začít pohyb a jezdit s automobilem po dobu
25-30 minut.
Dále je možné automobil používat v režimu standardního provozu.
Po najetí 2500-3000 kilometrů je třeba uskutečnit druhou etapu ošetření a opakovat celý postup.
Účinky
•
Obnovuje tlak
•
Snižuje hluk a vibrace řadových
a rozváděcích čerpadel
•
Zvyšuje výkon motoru
•
Snižuje spotřebu paliva
•
Snižuje emise škodlivých výfuků
u CO a CH až do 50%
Atomium MAX 200 Hydraulic pro hydrauliky a hydraulické stroje
Tribotechnický přípravek “MAX Hydraulika”
Katalogové číslo 121274
Instrukce
Ošetření hydraulického systému tribotechnickým přípravkem “MAX HYDRAULIKA”
se provádí podle následujícího postupu:
1.
Převeďte hydraulický systém do vypnutého stavu.
2.
Pečlivě promíchejte obsah lahvičky tak, aby se usazenina na dně rozptýlila do celého objemu kapaliny.
3.
Vlijte potřebné množství přípravku do hydraulické kapaliny přes standardní otvor pro nalévání podle výpočtu 5 ml přípravku na 1 litr hydraulické kapaliny. Pro usnadnění se řiďte ryskami na etiketě.
4.
Ihned po přidání přípravku je třeba začít provoz hydraulického systému po dobu minimálně 20 minut ve standardním režimu.
Po ukončení postupu je možné agregát používat v běžném režimu.
Přípravek “MAX HYDRAULIKA” se doporučuje používat po každé výměně hydraulické kapaliny.
Účinky
•
Obnovuje tlak v hydraulice
až do nominálních hodnot
•
Obnovuje hermetičnost
ucpávkových těsnění výkonných
mechanizmů
•
Zvyšuje životnost hydraulického
systému 1,5–2 krát
•
Urychluje proces zaběhávání
hydraulického systému
i po generální opravě
Militec 1 K2 Přísada do oleje
Speciální přísada do olejů. Jedná se o product vyrobený americkou společností MILITEC a prodavaný pod značkou K2. Mísitelný se všmi oleji. Vytváří ochrannou vrstvu díky NANO částicím.
Přimazávání ventilů
Vhodné také pro použití ve dvou a čtyřtaktních motorech motocyklů, sekaček na trávu, LPG atd.
Aditiva do motorového oleje LIQUI MOLY 2122
Prostředek snižuje spotřebu oleje na pístních kroužcích a ve ventilovém vedení u benzinových a dieselových motorů. Zabraňuje tvoření modrých výfukových plynů a olejové mlhy, působí rovněž proti poklesu viskozity. Přísada zlepšuje utěsnění motoru a redukuje jeho hlučnost. Zaručuje extrémní ochranu u motorů s vysokým opotřebením a prodlužuje životnost katalyzátorů výfukových plynů.
Aditiva do paliva LIQUI MOLY 1581
Přísada do paliva všech čtyřtaktních motorů motocyklů, obsah 125ml, přidávat při každém tankování paliva.
Aditiva do paliva LIQUI MOLY 5108
Přísada je vysoce výkonná ochranná kombinace účinných látek pro všechny benzinové vstřikovací systémy. Chrání před opotřebením, korozí a usazováním zbytků paliv v systému. Více informací
Liqui Moly Pro-Line Proplach Motoru, 500ml
ZPŮSOB POUŽITÍ Obsah dózy 500 ml stačí pro motory s olejovou náplní až 5 litrů motorového oleje. Přidává se do opotřebovaného oleje před jeho výměnou v době, kdy je motor zahřátý na provozní teplotu. Motor se nechá podle stupně znečištění běžet na volnoběh cca 10 – 15 minut. Po vypuštění opotřebovaného oleje se vymění olejový filtr a motor se naplní novým olejem. Přípravek lze kombinovat se všemi běžně prodávanými motorovými oleji. POZNÁMKA Proplach není vhodný pro použití u motocyklů se spojkou v olejové lázni!
Liqui Moly 3721/7181 CERATEC Keramická Přísada do oleje 300 ml
pro motory, čerpadla a kompresory
Aditiva do paliva LIQUI MOLY 5139
Ošetřuje a chrání celý palivový systém před opotřebením, zanášením usazeninami a korozí. Zlepšuje běh motoru a zabraňuje poklesu výkonu. Zvyšuje mazací schopnost dieselových pohonných hmot. Čisté motory spotřebují méně pohonných hmot a produkují méně škodlivých výfukových plynů.
Aditiva do paliva LIQUI MOLY 5107
Konzervuje a chrání palivo před stárnutím a oxidací. Zabraňuje korozi v celém palivovém systému. Zaručuje bezproblémové vyřazení oldtimerů, kabrioletů, motocyklů, skútrů, čtyřkolek, sekaček, řetězových pil a dalších benzínových 2- a 4-taktních motorů. Zvyšuje spolehlivost. S dlouhodobým účinkem.
Vhodné pro všechny benzínové motory – zejména pro preventivní použití. Bezpečně testováno s katalyzátory a turbodmychadly. Přidejte do paliva a znovu doplňte pokaždé, když natankujete. Jedno naplnění dávkovačem 25 ml vystačí na 5 l paliva. Vhodné také pro trvalé použití v motorech, které se používají jen zřídka.
- jednoduché použití
- testováno pro použití s katalyzátory
- má trvalý účinek
- chrání palivo před oxidací a stárnutím
- nákladově efektivní díky přesnému dávkování
aplikace
25 ml (přidáno dávkovacím zařízením) vystačí na uchování 5 litrů paliva. Před uskladněním přidejte do nádrže odpovídající množství a nechte motor běžet cca. 10 minut.
Aditiva do paliva LIQUI MOLY 4012
Chrání ventily v motoru a zabraňuje přehřátí motoru v oblasti hlavy válců. Vybraná kombinace aditiv zaručuje optimální mazání a rovněž i čisté spalování. Zabraňuje tím poškození motoru a jeho drahým opravám. Udržuje vysoký výkon motoru a zamezuje ztrátě výkonu. Přípravek neobsahuje žádné sloučeniny těžkých kovů a nemá žádné škodlivé vlivy na katalyzátory výfukových plynů.
Aditiva do paliva LIQUI MOLY 5180
Přípravek je vysoce účinná přísada do motorové nafty ke snížení emisí sazí prostřednictvím jejich zrychleného spalování. Díky vybraným účinným látkám je spalování sazí čisté a rychlé. Zamezuje nepříjemnému zápachu a snížené viditelnosti za silně kouřícími vozidly. Snižuje riziko oprav motoru.
ČISTIČ, CHLADICÍ SYSTÉM LIQUI MOLY 3320
Usazeniny v chladicím nebo topném systému jsou překážkou při výměně tepla, blokují ventily termostatů a regulační mechanismy. Nechávají motor pracovat při vysoké teplotě a tím i nehospodárně s vyšším opotřebením a rizikem poruchy. Přípravek zcela spolehlivě odstraní tyto nebezpečné usazeniny a postará se o optimální provozní teplotu a provozní jistotu vozidla.
Pro všechny chladicí a topné systémy. Neobsahuje žádné agresivní kyseliny a louhy a je neutrální povahy. Obsah dózy 300 ml stačí pro 10 l chladicí kapaliny.
Liqui Moly Čistič motoru, 500ml
balení 500ml, použít vždy před výměnou oleje. Přidat do starého oleje a cca po 10 minutách běhu motoru na volnoběh olej vypustit. Po výměně olejového filtru naplnit čerstvý olej. Obsah 500 ml prostředku plně stačí pro motory s náplní až 5 litrů.
Aditiva do paliva LIQUI MOLY 5120
SUPER PŘÍSADA DO NAFTY
Přísada obsahující Cetan Plus přispívá k vyššímu výkonu, snížení klepání, klidnějšímu běhu a lehčímu startování motoru. Čistí motor a vstřikovací systém, zabraňuje zapečení a zalepení jehel trysek. Zabezpečuje optimální využití a úsporné spalování pohonné látky. Snižuje se koroze a opotřebení motoru. Je přínosná především pro nafty s nízkým obsahem síry. Testováno v motorech přeplňovaných turbodmychadly.
Aditiva do paliva LIQUI MOLY 5130
PŘÍSADA PROTI TUHNUTÍ NAFTY
Přísada zabraňuje tvorbě krystalů parafínu v naftě, které za nízkých teplot způsobují zhuštění nafty a tím ucpávají palivové vedení a filtry. Prostředek udržuje naftu v tekutém stavu až do teplot -31 °C. Tím zlepšuje průchodnost nafty palivovými sítky a filtry, a přispívá tak k provozní spolehlivosti dieselového motoru.
Pro všechny druhy nafty pro spolehlivost v zimních podmínkách. Přidat do nádrže před tankováním. Přísada je jen tehdy účinná, když se přidá před ztuhnutím nafty (okolo 0 °C). Objem dózy 150 ml stačí pro 50 - 75 l nafty, což odpovídá dávkování 1:330-500.
STOP ZTRÁTÁM OLEJE LIQUI MOLY 1005
Regeneruje gumová a plastová těsnění v motoru, jako jsou hřídelové těsnicí kroužky a těsnicí kroužky ventilových dříků. Zabraňuje tvorbě olejových skvrn pod vozidlem. Působí proti ředění motorových olejů. Snižuje kouřivost motorů a únik oleje přes pístní kroužky a ventilová vedení.
Použití:
Pro všechny běžně dostupné motorové oleje v benzinových a dieselových motorech s i bez filtru pevných částic. Přísada byla testována v motorech s turbokompresory a katalyzátory výfukových plynů. Mísitelná se všemi běžnými motorovými oleji. Obsah dózy 300 ml stačí pro 5 l motorového oleje. Účinek se projeví až po cca 600 - 800 km provozu. K zajištění dlouhodobého efektu je doporučeno aplikovat přísadu po každých cca 30.000 km provozu vozidla.
Liqui Moly Ochrana filtru pevných částic (DPF), 250ml
balení 250ml, Vhodné pro dieselová vozidla vybavená filtrem pevných částic (DPF), jestliže již nejsou vybavena elektronicky řízeným dávkovacím systémem na přípravky pro regeneraci filtru, jako je to případ např. u značek Citroën a Peugeot.
Liqui Moly Čistič vstřikování, 300ml
balení 300ml, při potížích se startováním, nepravidelným volnoběhem, špatnou směsí, při ztrátě výkonu, nerovnoměrném běhu motoru a špatných hodnotách výfukových zplodin. Účinnost je cca 2000 km. Přidává se, je-li nádrž naplněna alespoň ze 3/4 objemu.
Aditiva do paliva LIQUI MOLY 5131
PŘÍSADA PROTI TUHNUTÍ NAFTY K
Přísada zabraňuje tvorbě krystalů parafínu v naftě, které za nízkých teplot způsobují zhuštění nafty a tím ucpávají palivové vedení a filtry. Prostředek udržuje naftu v tekutém stavu až do teplot -31 °C. Tím zlepšuje průchodnost nafty palivovými sítky a filtry, a přispívá tak k provozní spolehlivosti dieselového motoru.
Pro všechny druhy nafty pro spolehlivost v zimních podmínkách. Přidat do nádrže před tankováním. Přísada je jen tehdy účinná, když se přidá před ztuhnutím nafty (okolo 0 °C). Dávkování je 1:1000.